Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~slashpsi

Fajnie. w zasadzie to super.


super, bardzo mi sie podoba, to co robisz.


Sliczny szescian, bardzo fajnie skomponowany. Ladne kolory. Zrobilbym to wszystko troche szerszym, ale generalnie super.


Ladnie. Bardzo lande kolorki i dobry dobor glebi ostrosci.


Mysle, ze to zdjecie mologby byc ciekawe, ale jest zbyt kiepskiej jakosci. Rownie dobrze, moglbys to namalowac w PaintShopPro.


dobry moment. mowi troche historii. to dobrze.


Fajnie, ladne niebo, ladny zestawienie czerwonego z niebieskim. Mysle, ze lepiej byloby, gdyby lampy byly skierowane do centrum kadru, ale to chyba kwestia gustu.


Ladne kolory. nie obcinalbym prawego boku koparki...


wyglada jak zdjecie robione komorka. nic tutaj nie widac...


ladnie.


bardzo fajnie.


to jest bardzo fajne zdjecie.


kind of cool. Nie podobaja mi sie za to granice miedzy zdjeciami... sa zbyt wyrazne. moze powinnas tam wstawic jednolite ramki?


podoba mi sie tonacja, dalbym troche wicej z dolu i z lewej


tylko, ze te dolary sa juz nic nie warte...


to mi sie podoba najbardziej. chyba dlatego, ze nie jestem zwolennikiem mocnych przerobek zdjec. A to jest fajne. Mysle, ze przesunalbym osobe w lewo, tak zeby bylo przed nia wiecej przestrzeni w ktora moze isc.

pozdrawiam.


zastanawia mnie dobor przedmiotow. and presence of money at the very top. nice signature.
a cola to chyba jest light, bo ma biala etykiete...


...


awesome, of course.


"Let's talk..."


podoba mi sie. Chociaz nie wiem czy do konca rozumiem zakonczenie.


fajne.


Sliczne autko


ok, ladne naswietlenie. Fajnie by bylo miec jasniejsze niebo, ladna smuga swiatla po prawej. nie wrzucalbym tego zamku na srodku. powodzenia.


nie podoba mi sie uciety kosz i to dziecko w tle, po lewej. Troche to burzy kompozycje. poza tym ok.



Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt